01.22, tid

tänker att; vart tog idag vägen? blev visst en sådan dag igen, då jag tänkte göra massor, men inte riktigt hann. funderar lite till och inser att, fasen. visst har jag gjort saker idag, så många att jag inte hann med andra, kanske viktigare saker. istället kan jag ägnar jag en halv dag åt att diska. jättenoga. jättelångsamt. sen sorterar jag mina kläder efter färg. plattar håret. kollar posten igen, tar en cigarett till. prokrastinerar. (favoritord.)

den här insikten dyker upp då och då, rätt ofta. kanske en gång om dagen eller två, tre. (det gör det till något annat än en insikt va?, när man hela tiden är medveten, men tränger undan, tills det dyker upp igen.)

helvete, jag vet verkligen inte hur jag ska hantera tid. tiden.


Kommentarer
Postat av: mill

tack, någonting ska jag nog se till att uppfylla :)

2009-10-01 @ 21:34:57
URL: http://thegreyhoundstation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0