helgen som varit



när alla andra gick på popaganda, så åkte jag (och tor) till gbg och liseberg och cella (och victor och joel och malin och daniel). bästa på hundra år. karuseller hela dagen som kittlade mer i magen än de kanske borde gjort (för jag är ju en hård tjej) och sockervadd och skoskav och tokerier. när liseberg stängde fortsatte vi till cellas, victors och joels hotell där vi också blev inhysta i ett alldeles för dyrt rum som jag och tor sov i i mindre än två timmar. natten spenderades istället i rummet intill där vi drack ohyggliga mängder alkohol fram till klockan sex på morgonen. ungefär så. och vad jag vet så togs inga bilder, så här kommer en supertöntig bild från förra våren, den eviga kmfyllans tid. jag är alldeles för blödig när det kommer till cella, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Marcela

Jag vill minnas att bilder togs...

Fast jag använde Dannes och Joels telefoner.

En kul film där danne och victor dansar haha

2009-09-06 @ 12:45:51
Postat av: lisa

å, vad festligt, kan man få tag på dem någonstans?

2009-09-07 @ 11:59:43
URL: http://birdcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0