att vänta på posten


inser att helgen har gått hårt åt min arma flickkropp, känner mig vansinnigt sjuk. ont i halsen som 17, småbarnssnorig och gnällig. dricker ingefärste och väntar på att tor ska komm hem och pyssla om mig. och på posten. att få post har blivit så mycket roligare sen jag flyttade hit. i torsdags till exempel, så skickade min ömma moder mig ett vykort och en stor påse godis. sådana där marmeladkarameller från timmernabbens godisfabrik som jag är så vansinnigt förtjust i. och nu i veckan väntar jag på ett paket med böcker (också från mamma, mor är rar), och en sprillans ny laptop. och ett lånekort, och en ny telefon. du ser, posten är absolut dagens höjdpunkt nowadays.

jag önskar att jag hade en brevvän, eller två, sådär som man hade när man var liten, så att man alltid väntade lika spänt på posten, eftersom man aldrig visste när nästa brev skulle trilla in.

Kommentarer
Postat av: Nina

Skicka ett brev till mig så lovar jag att svara =)

2009-09-07 @ 14:58:29
URL: http://ninalagerstedt.blogg.se/
Postat av: jennifer,

hoppas du blir bättre snart :/

jag har blivit usel på att skriva brev det senaste året. skrev himla mycket innan,

2009-09-08 @ 07:00:44
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0