01.35


dricker lapsangte blandat med halvfin rökig whisky ur muminmugg, superkombo.
försöker komma loss med seg tenta som inte vill sig.

väntar på min grabb, fast jag vet att han inte kommer hem ikväll. 'träffade moneybrother', skriver han, 'hej hå gripn', 'vad jag älskar dig?'. vill helst gå och lägga mig och ta några atrax eller en propovan och sova så länge att jag säkert vet att han kommer vara här när jag vaknar. inte för att jag har ångest, utan för att jag är ensam och uttråkad.

tänker att jag ska ta ett vuxet beslut istället, för att kompensera vanisnnesimpulsshoppingen tidigare idag, och titta på ännu en föreläsning om design i profession och teori. eller kanske komplettera de där plaggskisserna som egentligen skulle varit inne i söndags.

over and out. (och ursäkta halvberusat fram-på-natten-dravel och fula cambilder.)

Kommentarer
Postat av: jennifer,

hur fin är inte du?

2009-10-11 @ 19:16:34
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0