projekt åt pipsvängen

okej, så här; jag hade något slags suicideblondeprojekt som väl gick sådär, då håret efter fyra hardcoreblekningar och en flaska silvershampoo fortfarande skiftade i gult. färgade om, och nu har jag någonslags råttfärgad nyans som nästan ser naturlig ut. nästan. ganska nöjd ändå, men lite konfunderad. vad gör jag för fel, varför vägrar mitt hår att samarbeta? det är ju ganska superblondt naturligt, typ såhär, men vägrar ändå ge efter för blekning.

 

ful webcambildserie, men söt grabb som spelar fiol i bakgrunden på den mittersta.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

jag tycker du klär himla fint i lite mörkare

2009-11-25 @ 19:11:33
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: märtmärt och vega

Jag förstår inte heller. helt tossigt!

vega säger uuuh! jag tror inte hon egentligen vill kommentera din blogg...

Jag hatar bloggar, säger vega.

2009-11-25 @ 20:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0