b-day

födelsedagen i förrgår var fin. obligatoriska frukosten på sängen vid halv sju, med överdådiga baguetter till både mig och tor, blommor, kort, lyxgodis och en tusenlapp. somnade om och sov några timmar till. vaknade, duschade, åkte in till kalmar i min nypimpade skruttford.

obligatoriska systemetbesöket, lyxar till det lite olika varisorter finöl, sen hem till tor. tor försvinner ut, och efter ett tag ringer marie och ber mig komma ut på framsidan. där väntar tor på söt häst, och ännu en fin häst till mig. väldigt oväntat och ännu mer uppskattat. jag brukar tjata, ofta, ofta, om att det vore roligt att ta upp ridningen igen. så det blev en skogstur med tor, och en paddockrunda ensam.

sen champange och mer presenter från märta och amelie och tor. söt bok om ånget allra finaste kortet (såg precis ut som vega) med löfte och klippning. från tor ett par dieselbyxor som jag suktat efter och provat säkert tio gånger senaste året. glad tjej!

senare möter jag john och ännu en runda på systemet följer. efter det börjar det droppa in diverse suspekta individer, och kvällen börjar fortsätter med mycket alkohol, utgång och lycklig tjej.

typ så. tjipp och hajk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0