T-post in my <3

t-post.se

jag önskar, jag önskar, jag önskar att jag hade råd. lyckligtvis har cella råd. därför har jag snyltat på hennes prenumeration de senast... ja... två(?) åren.

att prenumerera på t-post är lite som att prenumerara på en tidning, men istället för att få en tidning hem i brevlådan får du en t-shirt. var sjätte vecka får du en t-shirt var design är baserad på en aktuell händelse, och med en liten faktaruta om ämnet på insidan av tröjans nacke. antalet tröjor som trycks upp är aldrig fler än antalet prenumeranter, så att skaffa sig en tröja som redan är utskickad är i princip omöjligt. skoj tycker jag, då det känns lite mer exklusivt. ämnet och bilden är dessutom hemliga tills dess att tröjan landar i din brevlåda. 220:- per tröja, och då ingår frakt, inte så jävla blodigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0