ARG ARG ARG

idag är jag arg.
jag tog min skruttiga ford escord in till the big metropol mönsterås. där chillar jag lite och glider runt mellan hyllorna på konsum. plötsligt hör jag ett brak bakom mig. det visar sig vara en tjock liten tant med rullator som vält sin varukorg. jag kastar mig hjältemodigt ner på det smutsiga konsumgolvet, och packar raskt ihop varorna, och staplar dem bättre än förut. glad i hågen och med plus på karmakontot ( trodde jag) vandrar jag ut på parkeringen för att bege mig hemåt. där upptäcker jag att min lilla bils motor har dött. jag ägnar en kvart åt att försöka starta bilen. samtidigt står halva mönsterås runt omkring och hånler. i en kvart. ingen som frivilligt hjälper till där inte. och inget plus på karmakontot alls verkar det som.

Kommentarer
Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "Ikea" och säg vad du tycker om sakerna från ikea :),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-03-23 @ 17:07:59
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: anna

ja men eller hur gör dom :P

2009-03-23 @ 18:25:47
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0