me like

för lite mer än ett år sedan så bodde jag i lund. där hade jag spanat in ett par supertjusiga skor i en butik för medelålders damer som gillar fotriktiga doningar. hade aldrig råd att köpa dem dock, och de föll i glömska. när jag var i lund för någon månad sedan, eller två, så fick jag för mig att jag skulle gå tillbaka och ta en titt, bara utifall att de fanns kvar. och dra på trissor, det gjorde de! i rätt storlek och allt, och dessutom till nedsatt pris.

bild två och tre föreställer en kort, vid kavaj/jacka med trekvartsärm, från beyond retro, som jag fick av tor häromdagen. gillar'en skarpt. och i hörnet två hattar jag fått av farmor för evigheter sedan.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Stiligt retro stil! Me like!

2009-12-17 @ 14:42:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0