vardagsångest



allt har gått åt pipan för lisa, bollen har sprungit bort och det är punka på katten. all luft har gått ur.

såhär; en konstant ström av tårar har runnit utför mina kinder hela dagen, jag har vält allt på matbordet när vi åt, kastat en gaffel hårt på min mamma, sprungit därifrån och sladdat omkull på vardagsrumsgolvet, kräkts majs, fått superångestattacken och krälat runt. och så har jag sårat min pappa. det är det värsta. jag älskar min pappa så jävla mycket.

och snart är det dags att åka till jobbet. helt rödgråten och härligt mosig. tjo.

Kommentarer
Postat av: Marcela

2009-08-21 @ 19:09:27
Postat av: Marcela

Kom hem till mig och ät jelly beans

2009-08-21 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0