ja jävlar i min lilla låda!

ja, jävlar vad jag har ryckt upp mig. dagen har knappt börjat och jag har redan hunnit mer än jag vanligtvis gör på två. här har ni en kvinna som tar sina husliga plikter på största allvar!
   gått upp tidigt, lagat ordentlig frukost, diskat monsterberget med disk, städat, fixat mitt lastfm konto (som varit urkukat de senaste månaderna), duschat, tagit mig en 25 min promenad för att köpa disktrasor och för att ta en cigarett med tor, promenerat tillbaka.
   nu sväntar lite cvskrivande, csnsökande, och kanske en ommöblering för att sedan möta upp tor vid 17 igen. då blir det nog en tripp in till stan, den som lever får se. jag förstår att det inte låter så imponerande, men vanligtvis spelar jag bara farmville på facebook och petar näsan förstår du.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så himla ambitiöst och innan klockan 13:44 alltihopa, då har jag petat naveln, glott på tre miljoner meningslösa program på tv, kanske orkat äta frukost och ev lunch :)

2009-08-27 @ 09:28:07
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0