att köpa någon lycklig

hur man gör ganska ledsen och galet gnällig pojkvän med krossat revben glad och trevlig igen;
man köper en 32" tv, ninja gaiden och ny handkontroll, och placerar grabben mitt i där någonstans.

jag är fan världens bästa flickvän. det är tur att han är söt iaf.

ganska ledsen kille



och den närmaste framtiden kommer jag nog inte att ha råd att köpa vare sig mig eller någon annan lycklig. (och jag vet att man inte ska och oftast inte kan köpa någon glad, men, äsch, fasen.) tjohej, det var den månadslönen det.

Kommentarer
Postat av: linda

haha oj!

vad har hänt med hans revben?

2009-09-25 @ 17:43:16
URL: http://moluna.blogg.se/
Postat av: märta

haahaahaa! bästa inlägget hittils. lycka till med det gnälliga spöket.

2009-09-26 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0