allt för stunden.

äntligen klar med skrivprojektet. sådant som egentligen tar mig en kvart drar ut på tiden och blir till timmar. för att jag är bäst, bäst i hela världen förmodligt, på att prokrastinera i evigheter och därmed skjuta upp det jag vill göra minst lika länge. (prokrastinera har förresten varit med favoritord senaste månaden, det slinker in i varannan mening.)

nu är jag klar i alla fall. funderar över helgen. finns lite för många alternativ. gamla favoritbandet spelar på söderport, men jag hoppar nog över det, efeter som gamla favoritlinda kommer hem. har jag hört ryktas. så jag hoppas på en liten reunion och en stor fylla istället.

det var nog allt för stunden, hej.

(fulaste bilden, men nog så illustrerande)

Kommentarer
Postat av: linda

yesyes, du har hört rätt :D miss u baby!

2009-05-22 @ 08:49:18
URL: http://antithesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0