fin dag, fin bild


gårdagen var det finaste på länge. jag var ledig för första gången på hur evigheter, så dagen tillbringades inne i kalmar med tor. det var strosande på stan och uträttande av ärenden, fyndade fina byxor för 50lapp, konstmuseet och fantastiska IRWINutställningen laibach.

jag tog också mod till mig och ignorerade min skrikande motvilja och paniska ångest och ringde på en lägenhet i sthlm. när jag sen lade på luren, svettig, maniskt rökade och med bankande hjärta så kunde jag konstatera att allt gick fint, fantastiskt och superbra. (men i slutändan tackade vi nej till just den lägenheten och valde en hälften så dyr och säkert dubbelt så tråkig möblerad studentläganhet mittemellan tullinge och flemmingsberg. men jag tror det blir fint. jag har en bra magkänsla där, gällande flytt och så vidare.)

ja, på det hela taget en väldigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

fina du :)

2009-07-29 @ 19:56:19
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0