mer kalasbilder

jag tror inte att ni riktigt förstod hur fint kalaset jag var på förra helgen var,
så jag lägger upp några bilder till. (alldeles för många bilder för att någon ska orka kolla genom dem, faktiskt.)


märta snurrade utanför muminhusbastun. annas bild,

sara, jag och märt som är snygg, annas bild

sådan syster sådan bror, tor? annas bild,

tor fick en pipa av sin mamma. han fick också rödvinständer av rödvinet,

nästan hela kalaset. lägg märke till bokträdet i bakgrunden, torkvindan med utrivna boksidor på alltså,

min hatt, annas bild

sen tog kalaset slut och alla gick och la sig, utom vi.

till klockan fem satt vi uppe. tor, nils, matilda och jag. vi vinkade till en förvånad brevbärare och rökte vattenpipa. sen slog det mig att jag jobbade nästa dag, så jag gick och la mig i en hängmatta och sov. (därav täcket som ligger på källardörren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0