update

nyårsklänningen är klar. ingen nyhet kanske. resultatet blev bra, om än lite kort, mycket nöjd i vilket fall. bilder kommer i sinom tid.

idag har varit en sådan där dag som bara inträffar högst en gång om månaden. en dag då jag uppför mig som att jag är snart tjugo år fyllda och nästan vuxen. en ta-tag-i-mitt-liv-dag helt enkelt. försenade kursuppgifter har påbörjats, räkningar har betalats, mejl har skickats och framtid har planerats. jag förstår inte varför jag inte gör det här oftare, det är få saker som får en att må så bra. jag kan knappt nämna en. tja, sex kanske. haha. nej, nu spårar jag ur. självklar finns det massa saker som får mig så här uppåt. men knappast något som skingrar vardagsångesten lika effektivt.

so long. nu ska jag fortsätta ta ansvar för mitt liv. (hoho)




Detektivbyrån - E18
(http://www.youtube.com/watch?v=BLTS0tcqgZE)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0